Sist endret: 25.08.2025
Om tjenesten
Innsamling360 er en tjeneste fra StyreWeb (Leverandøren) hvor dere (kunden) enkelt kan administrere innsamlingssider som kan deles på de digitale flatene hvor potensielle givere allerede befinner seg. Det er trygt og enkelt for giver, og tidsbesparende for dere. Bidrag blir automatisk bokført i StyreWeb-regnskapet, og giver mottar takk med kvittering. Eventuell innrapportering av gavefradrag til skattemyndighetene inngår også i løsningen. Gjør innsamling enklere og mer tilgjengelig for alle involverte!
For giver
Bidrag til innsamlinger går direkte til innsamleren (foreningen/organisasjonen). Ved spørsmål om eventuell tilbakebetaling bes giver kontakte innsamleren direkte.
Kontaktperson/ansvarlig for innsamling
Dersom du starter en innsamling, blir innsamlingsansvarligs navn og eventuelt bilde formidlet, slik at alle kan kontakte deg ved behov i forbindelse med innsamlingen. Kontaktskjema blir automatisk opprettet.
Formålet må være reelt og informasjon korrekt
Vi forutsetter at informasjonen du oppgir er korrekt, at formålet du samler inn penger til er reelt og at pengene etter utbetaling utelukkende blir brukt til det formålet de er innsamlet til.
Vi forbeholder oss retten til å utestenge brukere og/eller avslutte innsamlinger som bryter, eller vi mistenker kan bryte, med disse kravene eller vilkårene for øvrig.
Dere er selv ansvarlig for innholdet
StyreWeb er ikke ansvarlig for innhold som brukes for å beskrive en innsamling. Husk at åndsverkloven regulerer bruk og publisering av innhold som er fremstilt av andre enn deg selv. Som bruker er du selv ansvarlig for bruk og aktivitet knyttet til innsamlingsaksjonene som arrangeres.
Det er ikke tillatt å skaffe seg tilgang til tjenestene ved bruk av andre metoder enn det brukergrensesnittet legger opp til. Det er heller ikke lov å forstyrre tjenestene utover hva som kan betraktes som normal bruk.
Godkjenning av vilkår
Når du tar i bruk våre tjenester både som giver og som innsamler innebærer det at du godkjenner våre vilkår som bruker av StyreWeb/Innsamling360.
Brudd på vilkår for bruk
Leverandøren forbeholder retten til heving eller reforhandling av Avtalen dersom Tjenesteleveransens omfang, kapasiteter eller ytelser vesentlig avviker fra forutsetningene som Avtalen ble inngått på. Dette omfatter bl.a. forhold som overbelastning av Leverandørens ressurser som følge av unormalt høy trafikk.
Databehandling og taushetsplikt
Alle data lagret i tjenesten tilhører Kunden. Leverandører disponerer ikke kundedata,
og bygger ikke annonserings-produkter eller analyser på kundedata. Leverandør vil i forbindelse med utførelse av sine oppgaver få innsyn i kundedata, og forplikter seg å overholde Personopplysningsloven. Dette forhold er regulert gjennom Databehandleravtalen, som vedlegg til denne Tjenesteavtalen. Opplysninger og informasjon som partene utveksler eller får tilgang til, skal holdes hemmelig og ikke gjøres tilgjengelig for utenforstående uten skriftlig samtykke fra den annen Part. Forpliktelsene i henhold til dette punkt gjelder også etter opphør av Avtalen.
Konfliktløsning
StyreWeb er alltid innstilit på å finne en løsning. Ta kontakt med oss, så prøver vi å løse det på minnelig vis. Avtalen er regulert av norsk lov og tvister som ikke lar seg løse med dialog, behandles av alminnelige domstoler. Alle forhold relatert til tjenesten reguleres av norsk rett, med Trøndelag tingrett som verneting.
Dersom du har spørsmål, send oss gjerne en e-post på kundeservice@styreweb.com